Wednesday, April 27, 2011

: aku ada buat salah kah?? :

susah..
jika kita berada dikalangan orang yang mempunyai sensitiviti yang tinggi..
tuturkata semua kena jaga..
kerana hendak menjaga hati orang lain..

aku pun jadi kurang faham..
apa sebenarnya masalah...
dan aku merasakan memang ada berlaku sesuatu salah faham yang aku tidak ketahui
bila aku terlepas kata
sehingga mungkin telah menyinggung perasaan..

cara aku
senang..
kalau tak puas hati
please, just berterus terang..
aku tidak mahu menjadi seorang yang lupa diri...

aku ada tersalah cakap kah??
soalan yang sedikit mebelenggu aku..
aku tersalah faham kah??
atau
aku tersalah dengar??

soalan-soalan yang hadir dalam fikiran aku
disaat seorang manusia membisu tanpa sebab yang aku ketahui..
membuatkan fikiran aku berfikir apa yang telah aku lakukan??

tetapi
itu hanya hal duniawi..
walaupun ia sedikit 'psycho' jiwa dan fikiran aku
untuk mencari kenapa???
ini kerana aku tidak menyedari apa yang telah berlaku...

Tuhan
hanya pada engkau aku serahkan segalanya
apa yang sedang berlaku..
apa yang hendak aku lakukan ketika ini..
berusaha untuk menyiapkan tugasan design aku

Tuhan..
Tolong aku..
kuatkan hati aku...
kehidupan di dunia ini amatlah mencabar..
aku memohon agar engkau terus beserta aku..
selama-lamanya..
i love u...


chikbeth

No comments: