Friday, February 25, 2011

: perangai :

hehe
tiba-tiba kepala aku berfikir tentang perangai aku..
kadang-kadang terasa malu pun ada apabila terfikir pasal perangai sendiri..

itu la..
kadang-kadang aku sangat gila-gila..
suka menyakat kawan-kawan
adakala juga aku blur dengan keadaan sekeliling..
susah untuk berada dalam keadaan serius..
stress ooo

tetapi
aku berharap kawan-kawan aku
tidak kisah dengan tingkah laku aku..
kerana
ia bukan tindakan terlampau..
sekiranya ada..
aku minta maaf..

seriously..
bagi aku
seronok bila kita dapat melakukan kerja dalam keadaan yang ceria..
tetapi
untuk bersikap ceria kena tengok keadaan..
bukan
semasa tengah melakukan sesuatu perkerjaan
yang
memerlukan kita bertindak secara matang..

sendiri mau ingat la kan..
aku mereka 'post' ini
juga untuk jadikan
'reminder'
takut
kadang-kadang
aku terlupa
pula
hendak bertindak serius..

haha
ok

chow...

No comments: