Saturday, February 12, 2011

: macam mana :

hello...
macam mana...
kepala terasa blur
aku tidak tahu bagaimana hendak memulakan tugasan yang di berikan
ini kerana aku kurang faham apa yang perlu disampaikan
kurang 'pick-up' or slow 'pick-up'
aku paling tak suka and tak pandai nak buat kerja
jika aku merasakan
kurang faham or jelas dengan apa yang ingin disampaikan
adakah kepala aku berserabut??
atau
aku sentiasa memikirkan untuk memberikan yang terbaik
aku rasa..
setiap orang ingin memberikan keputusan yang terbaik.

help..help
Di dalam fikiran ini.. pelbagai cara yang aku fikirkan
tapi jawapan nya
belum aku perolehi..
huhu

aku harap dengan meluahkan rasa di blog ini..
aku dapat memulakan tugasan itu..
sedikit demi sedikit...
huhu

okay
wa chow lu..

chikbeth

1 comment:

! Arjunakirana ! said...

sabar beth.. nak faham kene dengar betul baru faham.. hahaha