Monday, January 10, 2011

: i need a friend ;

i need a friend..
yes
saya perlukan kawan..
tak kira la lelaki atau perempuan..

just a friend
yang boleh share apa jua hal yg kita nak share..

buat masa ini..
aku hanya kepingin seorang kawan..
tidak lebih dari itu..

bukan bermakna tidak ada kawan..
ada
tetapi
hanya kawan biasa yang juga sibuk tentang hal masing2..
aku tidak mahu mengganggu..

aku rindu untuk mempunyai seorang kawan yang sudi mendengar apa jua cerita aku..
dan aku juga sedia untuk membantu..
kadang2 kepala otak aku juga bersikap nakal..
tetapi
masih boleh untuk bertindak secara matang..

kawan terbaik aku adalah
Tuhan Yesus..
yang akan sentiasa berada bersama aku..

di dunia ini..
masa dah berubah, kawan dahulu sudah mempunyai keluarga masing2..

huhu
where is she or he??

please sms me @ +6012 870****
hahaha

chikbeth

No comments: