Tuesday, December 14, 2010

: MEMULAKAN :

huh~~
Pening juga nak fikir tajuk apa yang sesuai nak letak untuk blog hari ini...
saya dah selamat memulakan cuti..
sekarang masih berada di Miri, Sarawak..
Line internet baru saja di baiki semalam..
so, we all dapat balik dunia alam maya
selain dapat mengetahui
berita luar juga..
^_^

huhu..
memulakan...
bagaimana saya hendak memulakan perancangan saya..
i'm stucked..
actually, malas nak fikir masalah berkaitan duit..
tapi duit yang kita guna untuk menyara hidup...
saya berdoa supaya bos saya dalam memberi lebihan gaji bulan lepas dengan cepat...
++ extra sikit for me nak christmas..
amen..
huhu

ok...
back to my topic..
bagaimana nak memulakan??
erm...apa yang perlu saya buat terlebih dahulu??
result dah dapat..
congratulation to me ^_^
so, i MUST plan to be more success next sem + year..
hehe
don't over confident but must be confident you can do it..
be positive...
relax your mind sepanjang cuti ini..
maybe
dengan cara ini...
saya dapat merancang kehidupan dengan lebih elok..
ERM...
no last minute preparation!!
please discipline yourself..
finish your work on time..or its better earlier
be matured..
more organize and manageable..
don't over confident..
be optimist
and..
DON'T FORGET TO PRAY...

May GOD bless me

regard,
chikbeth

No comments: