Friday, May 31, 2013

: should this be the dilemma :

aku nak praktikal..
kat tempat aku sekarang takde pilihan..
kena ada chop ILAM..
lagipun aku nak belajar lagi banyak hal berkaitan landskap..
kalau aku stranded kat tempat sekarang..
aku tak blajar banyak..
sebab aku kena belajar sendiri
dan
aku sendiri tak da inisiatif nak belajar..
dah malas..
agak nya dalam zon selesa
tapi buat aku tak ceria..
sebab aku bukan hidup ikut flow kehidupan..
aku inginkan perubahan..
peningkatan dalam kehidupan aku..
aku tidak mahu jadi katak bawah tempurung..
takut untuk melangkah, mengetahui apa yang berlaku di dunia luar..
so, 
sekarang aku cuma menunggu masa untuk slow talk with my bos..
nak chit chat dengan dia mesti kena dengan masa..
if tak, dia tak akan layan punya..
lagi nanti bikin mood dia makin tak bagus..
trial 3 month..
aku nak..
dan ini keputusan aku..

GOD be with me..
I love U..
*muaax*

bye~~

No comments: