Thursday, July 28, 2011

: nothing to write :

As usual..
tentang topic aku..
'nothing to write'
2,3 hari lepas.. ada saja benda yang aku ingin coretkan pada mr blog aku ini
tapi
oleh kerana sibuk dengan hal lain..
aku biarkan..
seperti juga sebentar tadi..
aku ada benda nak complaint kat mr blog ni..
tapi ada gangguan
dah terlupa pula..

ye la..
benda yang hendak di coretkan pada laman mr blog..
mesti dan harus lah dari hati...
baru ada uhm..
sekarang ni..
nothing...zero...
perasaan pun biasa-biasa jer...

banyak benda timbul dalam otak fikiran aku..
pasal study..
pekerjaan..
cari duit lebih..
projek luar..
cuti...
abis exam apa plan nak buat..nak penuhkan masa lapang..
ermmm...
yang penting..plan nak sms tut.....
haha tiba2 hati tersenyum...^_^
gila...
teruk~~...bak kata sahabat aku ^pya^
rindu lar kat mereka2 ini..
sara...zozo smiggle...
menanti dia meng'inbox' fb aku..
laily.. miss 'haruslah'~~
pasti sibuk dengan kerja die.. lama dah tak bercontact...
ani.. sibuk..

urmmm..
cuaca kat luar pun dah kedengaran bunyi guruh..
kalau titis2 air sudah membasahi bumi..
alamatnyer berkampung la sementara kat ofis ni..
terasa bosan..
ada kerja nak buat..
tetapi..
motivasi untuk membuat kerja HILANG...
susah betul....
asyik2 berlaku perkara yang sama..
bila lah nak BERUBAH....
101%....

arghhh..bosan...
aku nak abiskan study aku..
nak balik sarawak..
bina kehidupan disana pula selepas
menempuh pengalaman hampir berbelas tahun di negeri orang..

all the best for me and all of us...

nothing to write..
ehhehehe....

chikbeth
GBU^_-

No comments: