Thursday, June 30, 2011

: jiwa kacau :

hahaha..
belum pernah aku meletak apa-apa personal story for my bloggy..
hehe

jiwa kacau..
hihi
kacau kah jiwa ku??
erm...

aku pun kurang pasti..
hari tu ada juga gelisah melampau...
rasa nak nangis pun ada..
tetapi..
setelah sesi luahan dengan kawanku..
aku agak lega
dan berdoa agar Tuhan beri aku kekuatan
untuk tidak memikirkan sangat tentang 'jiwa kacau'

haha
ermm
tergelak lagi..

hari ini jiwa tak kacau mana..
tapi
macam ada timbul sedikit
tetapi
tidaklah serius mana..
boleh dikawal...
dengan tugasan pejabat dan sekolah
yang berlambak..
huhu

curahkan kata-kata pada bloggy aku ni pun
cukup memberi kelegaan kepada jiwa aku..
serta
sedikit kesedaran tentang perkara yang lebih
penting...

FOCUS..focus..fOCus...

baby face beauty..
finish faster lar....

huhu




No comments: