Wednesday, June 9, 2010

: Aku Cuba :

huh~~
keluhan tak menjadi..
aku cuba untuk bertindak biasa...
aku cuba untuk tidak memikirkan perkara itu lagi..
entah kenapa?
aku cuba memaksa mencipta sesuatu yang mustahil
Hati dan perasaan
seorang wanita
senang di cuba
tapi
aku mengajar diri aku supaya berjaga2 dengan cobaan...
aku cuba untuk berpijak di bumi yang nyata..
oleh kerana kita manusia biasa..
kadang2
kita cuba untuk masuk dalam alam fantasi
yang mana ia lebih indah dari apa yang kita lalui dalam
dunia realiti...
aku cuba juga untuk menukar alam fantasi kepada realiti..
tapi belum menemui jalan yang betul...
sekarang...
aku cuba paksa diri aku untuk fokus kepada perkara seperti itu..
kerana anganan itu kita mahu..
kita sendiri mencuba untuk merealitikan anganan itu..
aduh~~
Tuhan maha Adil
dan
Bukan secara kebetulan KITA melalui seperti
sekarang....
ADA YANG BAIK, ADA YANG TIDAK...

cuma satu...
BELIEVE IN HIM..
TRUST IN HIM..
no matter what...

Luv u JESUS MY SAVIOUR

amen

No comments: